Competitie indeling jeugd & dames bekend

Competitie indeling jeugd & dames bekend Nu de zomerstop z'n einde nadert heeft de KNVB de definitieve competitie indelingen gepubliceerd. De indeling van de eerste selectie is in juli al bekend gemaakt, kijk daarvoor hier. Hieronder is een overzicht te vinden van de indelingen van onze jeugd- en damesteams. De jeugdteams zijn voornamelijk ingedeeld bij clubs uit de nabije omgeving, waardoor de reisafstanden zoveel mogelijk beperkt zijn en er vele mooie streekderby's gespeeld gaan worden. Ditzelfde geldt ook voor de drie damesteams, waarbij dames 1 in actie zal komen tegen enkele gerenomeerde clubs in haar debuutseizoen in de derde klasse. Start competitie Dames 3 zal aankomend seizoen van alle teams het spits af bijten: op 3 september staat namelijk de eerste wedstrijd al gepland in de Dames Dorpencompetitie op het eigen sportpark 't Ald Leger tegen de buren uit Wijnjewoude. De overige teams zullen op zaterdag 22 september starten met hun competitie. Het programma van de competitiewedstrijden zal de komende tijd door de KNVB bekend gemaakt worden via www.voetbal.nl of de voetbal.nl app.