Nieuws Home Teams Besturen Programma Bardiensten Jeugd Contact Inloggen App

AVIA Clubsparen; tijdelijk dubbele punten!

In samenwerking met Auto- en bandenbedrijf Jonkman doet vv Waskemeer mee met de AVIA Clubsparen actie. Dit betekent dat je bij iedere tankbeurt bij AVIA in Waskemeer automatisch punten kunt sparen voor onze vereniging!

Tijdelijke actie
Tank bij het AVIA tankstation in Waskemeer tussen 14 mei en 14 juni 2024 en verdien de dubbele punten voor onze clubkas!

𝗛𝗼𝗲 π˜„π—²π—Ώπ—Έπ˜ π—΅π—²π˜?
- Voer de clubspaarpas in vóór de tankbeurt bij de betaalterminal. Heb je nog geen clubspaarpas? Deze zijn op de club in de kantine te verkrijgen.
- Bij iedere 3 getankte liters ontvang je 1 punt.
- Na iedere tankbeurt worden de punten automatisch toegeschreven aan ons account.

Het gespaarde aantal punten zet AVIA om in een geldbedrag die we vrij kunnen besteden, een leuk extraatje voor onze club!

Gedurende 4 weken ontvangen wij dubbele punten bij iedere 3 getankte liters! Voer jouw clubspaarpas in vóór de tankbeurt bij de betaalterminal. Tanken levert je in deze 4 weken dus niet 1 punt, maar 2 punten per 3 getankte liters op!