Bekerindeling overige senioren, dames en jeugd bekend gemaakt

Ook de bekerindeling voor de overige senioren herenteams (3e tot en met 5e elftal), de dames 1 en de jeugd zijn bekend gemaakt door de KNVB.

De junioren spelen in het weekend van 29 augustus a.s. de eerste wedstrijden, waarbij er sprake is van een poule met 3 andere ploegen. De dames en de overige senioren kennen een korter programma. Er staat voor hen slechts één bekerwedstrijd gepland die allen op 5 september a.s. gespeeld zullen worden.De indeling levert traditiegetrouw leuke affiches op, waaronder de dames 1 thuis tegen Haulerwijk 1 en Waskemeer 5 uit tegen het nieuwe s.v. Oosterwolde 4.

Kom je ons sportpark bezoeken? Houd buiten de lijnen rekening met de reguliere corona maatregelen (o.a. blijf bij klachten thuis en houd 1,5 meter afstand met uitzondering tijdens het sporten).