Belijning hoofdveld door digitale terreinknecht gezet.

Gisterenavond zijn voor de eerste maal de lijnen op het hoofdveld voor het nieuwe voetbalseizoen gezet. Ditmaal niet fysiek door één van onze vele vrijwilligers, maar middels robotbelijning van Gertjan Hilarius (www.grasjan.nl  /  www.gazonbemesting.nl). Deze nieuwe methode heeft volgens Gertjan Hilarius de toekomst, aangezien het de verenigingen veel werk en daarmee tijd bespaart. Nadat de vier hoeken op het veld uitgemeten waren door Gertjan, deed de digitale terreinknecht de rest. De lijnen worden namelijk door de gps aangestuurde belijningsrobot kaarsrecht op het veld gezet. De vrijwilligers zullen gedurende het seizoen de lijnen middels de reguliere wijze bijhouden. De belijningsrobot is vooralsnog de enige in Nederland die eerder de lijnen voor o.a. enkele profclubs, Harkemase boys en Gomos heeft gezet.