Dames VVW seizoen '19/'20

Hoe staan wij als dames vvw ervoor:

Aankomend seizoen zullen wij doorgaan met 3 dames elftallen. Dames 1 (zat.) zal uit gaan komen in de 4e klasse KNVB en speelt mee in de beker. Dames 2 (vr. & zat.) komt uit in de 5e klasse KNVB. Dames 3 (ma.) zal net als vorige jaren gaan spelen in de dames dorpen competitie op maandagavond.

Leiders:

VVW VR1 Wietse Jan Beijert & Jan de Vegt. VVW VR2 Cor van Vilsteren & Elske Hofste. VVW VR3 Baukje de Vos en Jannie van der Veen.

Trainers:

Zo goed als zeker trainen wij op maandag en woensdag van 19.00 uur tot ca. 20.30 uur. Trainers voor alle dames zijn o.a. Wietse, Jan, Cor, Wilco, Marlon, Jordy, Rocco en Emma.

Kleding:

Dames1 krijgt een nieuwe sponsor met nieuwe kleding. Een en ander zal zeer binnenkort bekend en zichtbaar worden gemaakt.

Speelsters:

Aankomend seizoen zullen er een aantal nieuwe gezichten te bewonderen zijn bij ons op de velden. Wij zijn daar enorm blij mee en heten een ieder welkom bij de club.

Damescommissie:

De damescommissie die onder het hoofdbestuur alle dames zaken behartigd zijn: Cor, Wietse, Jan, Willem, Elske, Jannie, Baukje, Emma, Mirthe, Wilco, Jordy, Rocco en Marlon. Zijn er dus vragen en of opmerkingen over de dames afdeling spreek dan even iemand van hierboven aan.