Eindopbrengst Rabobank clubsupport bekend

Ook dit jaar was onze vereniging van de partij bij de Clubsupport actie van de Rabobank. Tussen 5 t/m 27 september waren leden van de Rabobank in de gelegenheid om op deelnemende maatschappelijke initiatieven te stemmen. Onze inzending was toegespitst op de voltooiing van de dug-outs. Zoals bekend hebben we vorig jaar het sportpark kunnen uitbreiden met een tweede wedstrijd- en trainingsveld. Op dit veld is inmiddels het frame van de dug-outs geplaatst, maar voor het voltooien is nog het nodige materiaal benodigd. De opbrengst van de clubsupport actie wordt hiervoor aangewend. Uiteindelijk heeft clubsupportactie €462,38 euro opgeleverd, een fantastisch bedrag waarmee de spreekwoordelijke puntjes op de i kunnen zetten met de dug-outs!

Bij deze willen we een ieder die op ons gestemd heeft heel hartelijk bedanken voor hun steun!