Feestelijke aftrap seizoen 2021/2022

Op dit moment is het nog volop zomerstop en geniet iedereen van een welverdiende vakantie. De start van het nieuwe voetbalseizoen ligt echter al weer in het verschiet en nadert met rasse schreden. Als officiële kick-off van het nieuwe voetbaljaargang organiseren we vrijdag 20 augustus een gezamenlijke seizoensaftrap. Hierbij is er voor ieder wat wils waarbij zowel jong als oud aan zijn of haar trekken komt. De dag is opgedeeld in tijdblokken waarbij iedere leeftijdscategorie een fraai aanbod aan voetbalactiviteiten voorgeschoteld krijgt. Zo is er een snelheidsmeter om te kijken wie het hardste schot heeft van allemaal, is er een voetbaldartbord waarbij je veel punten kan scoren en is er een springkussen waar de kinderen zich naar hartenlust op uit kunnen leven. De indeling voor deze feestelijke voetbaldag is als volgt:
11:00 – 12:00 Jeugd groep 1 t/m 8
12:45 – 13:45 Jongeren 13 t/m 17 jaar
14:00 – 15:00 Volwassenen 18+
15:30 - 16:30 Volwassenen 55+

Je hoeft geen lid te zijn van de vereniging om deel te nemen; iedereen is welkom! Daarnaast is de deelname geheel kosteloos. Neem daarom ook je vriendjes/vriendinnetjes/buren/neefjes/nichtjes/etc. mee. Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Na afloop is er ranja en fruit voor elke deelnemer om weer op krachten te komen.

Alle deelnemers worden verzocht om zich vooraf op te geven. Dit kan door een appje/belletje te doen naar 06-30603472. Ook bij eventuele vragen kan contact opgenomen worden met dit nummer.

Graag tot ziens op 20 augustus op sportpark ’t Ald Leger!