Feestelijke nationale voetbaldag op 12 juni

Inmiddels is de maand juni aangebroken en loopt het voetbalseizoen 2020/2021 bijna tegen het einde. Het was natuurlijk een seizoen wat wederom in het teken stond van de Corona pandemie, maar gelukkig biedt de KNVB regiocup voor de jeugdteams alsnog de mogelijkheid om in actie te komen. De versoepeling van de maatregelen biedt ook weer meer mogelijkheden en vandaar dat we op zaterdagmiddag 12 juni een feestelijke activiteit voor de jeugd organiseren. De KNVB heeft 12 juni namelijk uitgeroepen tot nationale voetbaldag! Samen hopen we op deze manier het seizoen op een leuke manier gezamenlijk af te sluiten.

Tijdens deze voetbaldag hebben we enkele leuke activiteiten voor onze jeugdteams in petto. We willen nog niet alles verklappen, maar kunnen al wel vertellen dat er op 12 juni een heuse stormbaan en springkussen op ons sportpark te vinden zijn! Daarnaast staan er uiteraard ook enkele voetbalgerelateerde oefeningen op het programma. De indeling voor 12 juni is als volgt:

12:30-14:00: kabouters, JO8, JO10 & JO12
14:00-15:30: JO15 & JO17

We hopen natuurlijk dat iedereen hierbij aanwezig kan zijn! Ook niet leden zijn hierbij van harte welkom. Hiervoor geldt dat we dan wel graag even een berichtje ontvangen zodat we weten op hoeveel enthousiastelingen we kunnen rekenen. Een berichtje kan gestuurd worden naar Joost van Burgsteden (06-49712288). Hopelijk tot ziens op 12 juni!