Geslaagd onderling toernooi

Dit weekend stond het onderling toernooi op het programma. Na enkele jaren van afwezigheid in verband met corona werd hiermee een traditie in ere hersteld! In de Steegdenhal in Appelscha werd door de deelnemende teams gestreden om de felbegeerde wisselbokaal. Onder de bezielende begeleiding van scheidsrechter Rolf Stuiver werden 14 wedstrijden gespeeld. De trukendoos werd hierbij door menig speler geopend en het publiek kreeg een fraai schouwspel voorgeschoteld! Wat te denken van Gijs Vonk die zijn reputatie als goalgetter wederom waar maakte of het doelpunt van het toernooi van Egbert Beijert die keeper Rik Haven kansloos liet met een vlammend schot in de kruising. Ook de prestaties van de afvaardiging uit het 45+ team verdient een eervolle vermelding. Uiteindelijk trok het team van Klaas v/d Veen, Klaas Schurer, Richard v/d Meer, Jannie Beijert en Riëtte Veenstra aan het langste eind door in de finale een 0-1 achterstand in de slotfase om te buigen in een 2-1 overwinning mede door uitstekend keeperswerk van Riëtte. Aansluitend aan het toernooi vond de nieuwjaarsreceptie plaats in de kantine in Waskemeer waar de prijsuitreiking plaatsvond. Daarnaast werden uiteraard goede voornemens uitgewisseld onder het genot van een hapje en een drankje en werd de avond muzikaal omlijst door zanger Nelis Smith.

Onderstaande foto's geven een impressie van de geslaagde avond.