Geslaagde laatste training kabouters

Sinds het begin van dit seizoen wordt er elke vrijdagmiddag fanatiek getraind door de kabouters. Gedurende het seizoen is de selectie steeds verder uitgebreid en bestaat deze inmiddels uit 15 super fitte en enthousiaste jongens en meisjes. Onder begeleiding van coach Joost van Burgsteden werken de kabouters zich tijdens de trainingen in het zweet om te werken aan hun kabouterskills. De kabouters hebben hierbij stuk voor stuk een uitstekende ontwikkeling meegemaakt en zijn zowel letterlijk als figuurlijk ontzettend gegroeid. Dit weekend stond het slotstuk van het seizoen op het programma. Vrijdag vond namelijk de laatste training plaats met als inzet het vv Waskemeer kabouterdiploma en de bijbehorende medaille.

Met stalen zenuwen begonnen de kabouters vol vertrouwen aan de training. Het bleek al snel dat iedereen in uitmuntende vorm verkeerde en alle oefeningen werden dan ook stuk voor stuk afgevinkt. Het mag dan ook geen verrassing zijn dat alle aanwezige kabouters met vlag en wimpel zijn geslaagd en hierdoor uit handen van hun coach het diploma ontvingen en de medaille omgehangen kregen! Hiermee kwam er een geslaagd einde aan het voetbalseizoen voor de kabouters.

De afgelopen maanden is duidelijk geworden dat de kabouteracademie van onze vereniging weer een nieuwe talentvolle lichting rijker is, wat natuurlijk veel goeds belooft voor de toekomst! Nu is de zomerstop aangebroken voor de kabouters en kunnen ze bijna gaan genieten van een welverdiende vakantie. Medio augustus zal een nieuwe reeks van trainingen gaan beginnen; t.z.t. zal hierover nadere informatie volgen. Bij deze willen we alle kabouters en ouders bedanken voor hun enthousiasme en graag zien we iedereen weer fris en fruitig terug op de eerste training!

Onderstaande foto’s geven een sfeerimpressie van het de training van afgelopen vrijdag.