Geslaagde seizoensaftrap jeugd

Met de start van de trainingen van volgende week in het vooruitzicht heeft afgelopen vrijdag de officiële seizoensaftrap plaatsgevonden voor de jeugd uit Waskemeer en omstreken. Op sportpark ’t Ald Leger stond voor de deelnemers een spectaculair parcours klaar waarbij men zich in het zweet kon werken. Het parcours bestond uit een divers aanbod van attracties, waaronder een gatendoek, voetbaldarts, een wedstrijdveld en diverse andere voetbaloefeningen. Voor groep 5 t/m 8 en de oudere jeugd stond er ook bubbelvoetbal op het programma. Met name het bubbelvoetbal viel in de smaak en het bleek voor menigeen lastig om op twee benen te blijven staan. Ook de kleinste jeugd werd niet vergeten want voor hen stond een springkussen klaar waarop ze zich naar hartenlust konden uitleven. Na alle inspanning op het veld stond er ranja en fruit klaar om ook de inwendige mens niet te vergeten.

Als vereniging kijken we terug op een geslaagde dag waarbij de weergoden ons goedgezind waren. Verspreid over de dag hebben we een mooi aantal deelnemers kunnen verwelkomen en we hopen dat zij het naar hun zin hebben gehad. Met deze seizoensaftrap is het voetbalseizoen 2021/2022 officieel geopend. Bij deze willen we alle deelnemers bedanken voor hun aanwezigheid en we hopen iedereen de komende tijd weer te mogen verwelkomen op ons sportpark!

Onderstaande foto’s geven een sfeerimpressie van de dag.