Geslaagde voetbalzaterdag op sportpark 't Ald Leger

Dit weekend was er weer van alles te beleven voor onze jeugdteams op sportpark 't Ald Leger. Op zaterdag kwamen namelijk alle jeugdteams in actie. Voor de JO8/JO10 stond een onderling toernooi op het programma. Hierbij werden de spelers onderverdeeld in drie teams, namelijk sc Heerenveen, fc Groningen en Ajax. In toernooivorm namen deze teams het tweemaal tegen elkaar op. Na een aantal spannende wedstrijden met spectaculaire acties en fraaie doelpunten rolde Ajax als winnaar uit de bus. Dit team bestond uit Lotus Keuning, Renske Hut en Bernt Hut. Zij sleepten hierdoor de felbegeerde vv Waskemeer toernooibeker in de wacht. Voor de JO12 stond een intensieve training op het programma. Zij werkten meerdere oefeningen af en besloten de training met een onderlinge partij. Na al deze inspanning konden de spelers genieten van welverdiende ranja en een zakje snoep om hiermee weer op krachten te komen. Hierna was het de beurt aan de spelers van de JO15/JO17. Ook zij speelden een onderling toernooi en behoudens een kleine bui regende het alleen doelpunten op het veld. Volgende week staan er weer voetbalactiviteiten gepland voor alle jeugdteams.

Onderstaande foto's geven een korte impressie van de voetbalzaterdag.