Hair & Beauty

Hair & Beauty Ditmaal stellen wij u in de rubriek “sponsor uitgelicht” Hair & Beauty aan u voor. Aan de Kruisweg 2b te Waskemeer is meer dan een decennium geleden de woning van de voormalige directeur van de (ruim daarvoor gesloten) kruidenierswinkel omgebouwd tot een kapsalon. De jongere zus van Hilde, Esther, is in 2011 boven in het pand gestart met een succesvolle schoonheidssalon, waarna het de naam Hair & Beauty kreeg. Ondertussen is eind vorig jaar het tienjarige bestaan van de kapsalon gevierd en het vijfjarige bestaan van de schoonheidssalon middels een groot feest voor klanten en belangstellenden, van jong tot oud. Hair & Beauty biedt een totaalconcept op het gebied van haar- en huidverzorging onder één dak. De formule lijkt in Waskemeer goed te werken. Het klantenbestand is door de jaren heen fors gegroeid, waardoor  vorig jaar een grote make-over van de salon niet uit kon blijven. Naast het vernieuwde interieur wat er schitterend uit ziet is ook de capaciteit toegenomen van 3 naar 5 kappersplaatsen, waardoor er inmiddels naast Hilde nog een tweetal kapsters in de kapsalon actief zijn. De dames blijven zich zelf telkens ontwikkelen door middel van diverse cursussen maar ook masterclass opleidingen, wat onder meer geresulteerd heeft in het ambassadeurschap van Keune (onderscheiding dat staat voor kwaliteit en vakmanschap). Wilt u de drukte van het dagelijks leven even achter u laten middels een haar- of huidbehandeling, dan bent u bij Hair & Beauty, welke een geruime tijd sponsor zijn bij v.v. Waskemeer, aan het juiste adres. U kunt hier terecht voor zowel een modern, trendy alsmede een verzorgd kapsel, maar ook een bruidskapsel behoort tot de mogelijkheden. Daarnaast kunt u in de schoonheidssalon genieten van o.a. diverse gezichtsbehandelingen, cosmetische handverzorging, gellaksysteem op de nagels, etc. Tevens kan er gekozen worden voor een massage, waarbij gedacht kan worden aan ontspanningsmassage of hotstone. Bij Hair & Beauty kunt u eveneens gebruik maken van een zonnebank. Tot slot wordt ook de mogelijkheid geboden door Hilde en Esther om een kinderfeestje (meidenfeestje) in de salon te houden, waarbij gekozen kan worden tussen verschillende Hair & Beauty arrangementen. Kijk voor meer informatie op http://www.hildehair-estherbeauty.nl/ of op de Facebookpagina https://www.facebook.com/infoHairBeauty.