Hervatting kaboutertrainingen

Inmiddels is de kerstvakantie ten einde en zijn de scholen en voetbaltrainingen weer begonnen. Ook de kabouters, de jongste voetbaltelgen die onze verenging rijk is, zijn weer los en mogen na de winterstop dan eindelijk weer hun opwachting maken op de velden. Vanaf vrijdag 21 januari komen de kabouters elke vrijdag in actie op ons sportpark. In eerste instantie zal getraind worden in de sporthal totdat er beter weer aanbreekt. De trainingen duren van 17:15 tot 18:00 waarbij de kabouters spelenderwijs kennismaken met de basisbeginselen van het voetbal. Deelname is geheel vrijblijvend en lidmaatschap van de vereniging is hiervoor niet nodig. De doelgroep bestaat uit meisjes en jongens in de leeftijdscategorie tussen de 4 en 7 jaar. Neem ook vooral je vriendjes en vriendinnetjes mee. Iedereen is welkom! Voor vragen over de kabouters kan contact opgenomen worden met Joost van Burgsteden (06-49712288 / joost_burgsteden@hotmail.com).