Indelingen jeugd, dames en overige senioren bekend

Waar de KNVB eerder al de indelingen heeft gepubliceerd van het eerste en tweede elftal (deze zijn hier te vinden), heeft de voetbalbond vandaag ook de competitieindeling van de overige teams bekend gemaakt. Het volledige wedstrijdschema zal binnenkort te vinden zijn op de website van voetbal.nl en de bijbehorende app. Uiteraard zal het schema ook gedeeld worden door de leiders van de betreffende teams.

Indeling seniorenteams

Voor de seniorenteams geldt dat er vele regionale derby's gespeeld zullen worden in het nieuwe seizoen. Echter, wat het meest in het oog springt is de indeling van Waskemeer 3 en 4. Beide teams zijn namelijk in dezelfde competitie beland, wat betekent dat deze teams elkaar twee keer zullen tegenkomen. Dit belooft op voorhand een mooie clash te worden!

Indeling jeugdteams

Ook voor de jeugdteams geldt dat de KNVB ernaar streeft om de reisafstanden zo beperkt mogelijk te houden en waar mogelijk indelingen samen te stellen waarbij gespeeld wordt tegen clubs uit de regio. Dit is goed geslaagd, wat betekent dat ook voor de jeugdteams geldt dat er mooie streekderby's op het programma staan.

We wensen alle teams een succesvol maar bovenal sportief seizoen toe!