Jeugdvoetbal bij vv Waskemeer

De club waar iedereen welkom is!

vv Waskemeer heeft een jeugdafdeling waar we trots op zijn. Onder de begeleiding van ons jeugdig en zeer enthousiaste trainerscorps worden iedere zaterdag met veel enthousiasme de wedstrijden gespeeld. Ook bij onze jeugd geldt, eenieder is van harte welkom! Of je nu heel goed kunt voetballen, of het nog moet leren, jongen of meisje, vanaf 4 t/m 19 jaar hebben we voor iedereen een team om je in thuis te voelen.

Naast de de wedstrijden en trainingen organiseren we jaarlijks ook vele andere activiteiten voor de jeugd, zoals ons jaarlijkse jeugdtoernooi, teambuilding activiteiten en gaan de oudste teams elk jaar op een prachtig buitenlands toernooi!

Wil je een keer meedoen of komen kijken bij de trainingen, check dan onze trainingstijden. Of kom gerust een kijken nemen op zaterdag bij onze wedstrijden, check hier het programma.

Kom je voetballen bij Waskemeer dan krijg je gelijk een mooi trainingspak en kledingset voor de wedstrijden, geheel gratis. En sinds kort is zelfs de contributie ook geheel gratis!

Lijkt dit je wat? Of wil je meer info? Vul dan snel hieronder het formulier in en zien we je snel!

Lid worden?

Wil je ook lid worden van onze club? Dat kan! Vul het formulier in en wij nemen zo spoeding mogelijk contact met je op.