Klinkende 5-2 overwinning voor Waskemeer 2 tegen Veenhuizen

Klinkende 5-2 overwinning voor Waskemeer 2 tegen Veenhuizen Het tweede elftal van Waskemeer heeft zaterdagmiddag in eigen huis goede zaken gedaan door de spelers uit het gevangenisdorp Veenhuizen met 5-2 te verslaan. De groenhemden stijgen hiermee naar de negende plaats op de ranglijst. Na een comfortabele 3-0 voorsprong voor de thuisploeg leken de blauwhemden de spanning terug te brengen in de wedstrijd.  Echter, Waskemeer wist Veenhuizen snel te ontmoedigen door aansluitend de 4 en 5-1 te produceren. Het slotakkoord was voor de gasten, welke de spreekwoordelijke eer wist te redden (5-2). Doelpuntmakers aan de zijde van Waskemeer waren Jan de Groot, Gijs Vonk, Halbe-Jan de Boer en tweemaal Tjeard Haites. Volgende week zijn de manschappen van leider Stuiver vrijaf. Zaterdag 3 maart a.s. komt RWF 2 op bezoek. Bij een overwinning kunnen de groenhemden doorstoten naar een vierde plaats op de ranglijst. Bekijk hieronder de door Jaco Jonkman gemaakte wedstrijdfoto's.
1 Be Quick D 3 0 0
2 Griffioen De 2 0 0