Klusdagen leveren mooie resultaten op

De afgelopen periode zijn op een drietal kluszaterdagen de nodige klussen opgepakt. Zo is rondom het tweede veld het nodige groen aangepland en is bestrating aangelegd langs de korte zijde van het veld. Daarnaast is een drietal vrachtwagenladingen aan houtsnippers gebruikt om op diverse plekken de groenvoorziening aan te kleden. Hierbij zijn de houtsnippers met kruiwagens vanaf de parkeerplaats verspreid over het sportpark waardoor bij menig vrijwilliger de stappenteller overuren maakte. Tot slot zijn diverse kleinere klusjes opgepakt. Onder het motto vele handen maken licht werk is er veel werk verzet en zijn de nodige meters gemaakt. Bij deze willen we alle vrijwilligers hartelijk bedanken voor hun inzet!

Onderstaande foto’s geven een impressie van de klusdagen.