Kluszomer levert fraaie resultaten op

Ondanks de zomerstop waren vele vrijwilligers de afgelopen tijd op zaterdag druk in de weer op ons sportpark. Onder het motto 'vele handen maken licht werk' zijn veel meters gemaakt! Met ondersteuning van Jan Jagersma en hoveniers Halbe Jan de Boer en Eelke Zuidema is de bestrating voor de kantine aangepakt. De kleine tegels van 30x30 centimeter zijn hierbij vervangen door grotere tegels met een formaat van 60x40 centimeter. Verder is er een pad aangelegd naar de units, zodat het ballenhok en de nieuwe kleedkamers goed toegankelijk zijn.

Naast bestrating zijn vele andere klussen de revue gepasseerd. Zo zijn de doelpalen weer nieuw in de verf gezet, evenals de toeschouwersbankjes rondom het hoofdveld. Daarnaast zijn het entreehok en de dug-outs schoongemaakt.

Als vereniging kijken we terug op een productieve zomer en bij deze willen we alle vrijwilligers die een bijdrage hebben geleverd hartelijk bedanken voor hun inzet. Het resultaat mag er zijn! Hiermee is ons sportpark weer spik en span voor de start van de reguliere (beker)competitie.

Onderstaande foto’s geven een indruk van de werkzaamheden op het sportpark en het eindresultaat.