KNVB hanteert voor Waskemeer 1 dezelfde competitie indeling

Vrijdag 9 juli jl. heeft de KNVB de indeling voor de seniorenteams uitkomend in de standaard klasse bekend gemaakt (Waskemeer 1 en 2). De indeling voor de overige teams worden later door de KNVB bekend gemaakt. Door het Corona virus staat de teller inmiddels op twee afgebroken seizoenen, zijnde ‘19/20 en ‘20/21. Sindsdien zijn er in de 3e klasse B geen teams gepromoveerd of gedegradeerd. Resultaat is dat de competitie indeling voor het eerste elftal ongewijzigd is gebleven ten opzichte van de vorige jaargang. De competitie indeling voor het tweede elftal, wat uitkomt in de reserve 3e klasse, is opnieuw op de schop genomen en kent enkele wijzigingen.

Indeling Waskemeer 1

Veenhuizen 2
Helpman 3
Lycurgus 4

De vijfentwintig koppige A- selectie heeft afgelopen donderdagavond onder leiding van trainer Balkema de laatste training gehad van het eerste gedeelte van de voorbereiding. De start van het tweede gedeelte van de voorbereiding zal op zaterdagmiddag 31 juli a.s. plaatsvinden. Tijdens de voorbereiding zullen er verschillende oefenwedstrijden plaatsvinden. Ook zal de A- selectie traditiegetrouw Terschelling bezoeken voor het trainingskamp. De start van de bekercompetitie vindt plaats op 4, 11 en 18 september 2021. Aansluitend start de competitie op 25 september 2021.