Koningsdag zeer geslaagd!

Koningsdag zeer geslaagd! Traditiegetrouw was er afgelopen Koningsdag weer volop actie op sportpark ’t Ald Leger. Onze vereniging organiseerde een voetbalinstuif, terwijl SVW volleybalwedstrijden hield. Daarnaast was er een springkussen aanwezig voor de jongste jeugd waar volop gebruik van werd gemaakt! Met de Nederlandse vlag wapperend in de wind druppelden de eerste voetballers om 13:00 binnen op het sportpark. Nadat geïnventariseerd was wie aanwezig waren werden de teams ingedeeld. Naast wedstrijden in toernooivorm werden er ook penalty’s genomen, gelatjetrapt en natuurlijk gelummeld. Iedereen deed fanatiek mee en de sfeer was opperbest! Voor degenen die geen zin/energie hadden om te voet- of volleyballen was het goed vertoeven op het terras, waar onder het genot van een hapje en een drankje gekeken kon worden naar de sportievelingen op het veld. De dag werd afgesloten met een fietspuzzeltocht met na afloop een gezellige nazit in het sportcafé. Al met al kan met een tevreden gevoel teruggekeken worden op Koningsdag. Iedereen heeft zich goed vermaakt en ook de weergoden waren goedgezind. We willen alle deelnemers bedanken voor hun komst en hopen ze volgend jaar weer te mogen verwelkomen! Onderstaande foto’s geven een impressie van Koningsdag.