Lycurgus 7 maatje te groot voor Waskemeer 2

Lycurgus 7 maatje te groot voor Waskemeer 2   In de eerste helft wist Waskemeer nog wel op voorsprong te komen. Na een snel genomen corner door Bouma speelde Ferenc zich goed vrij op de rand zestien, om vervolgens de bal met een mooie curve in de verste hoek over de keeper te lepelen. Waskemeer leek goed stand te houden, maar Lycurgus zette nog voor rust orde op zaken. In de tweede helft kon Waskemeer het niet opbrengen om het de tegenstander moeilijk te maken. Lycurgus bleef goed combineren. Waskemeer mocht nog wel even hopen op een punt toen het de 2-4 maakte en doorging om de aansluittreffer te maken. Het kreeg echter het deksel op de neus en na de 2-5 was de wedstrijd definitief beslist. Er werd niet meer gescoord op het sportpark in Waskemeer, waardoor Lycurgus de punten mee kon nemen naar Groningen. Aanstaande zaterdag wacht de confrontatie tegen ODV 2 in Wijnjewoude en zal er uit een ander vaatje getapt moeten worden.