Mildam te sterk voor JO9

Mildam te sterk voor JO9 Dit weekend speelde de JO9 thuis tegen Mildam. De spelers van leiders Tom Stellingwerf, Kim Groot en Ruben v/d Vaart zijn bezig met een goede reeks waarbij de afgelopen twee wedstrijden gewonnen werden. Met name de wedstrijd van vorige week, waarbij SJO Stellingwerven met overtuigende cijfers (11-0) werd verslagen, zorgde voor tevreden gezichten in het Waskemeerse kamp. Mildam bleek zaterdag echter een maatje te groot voor de groenhemden. In een spannende wedstrijd werd uiteindelijk met 3-6 verloren. Doelpunten aan Waskemeerse zijde kwamen op naam van Joas (2x) en Bernt. Ondanks de nederlaag speelde de JO9 een goede wedstrijd die voldoende aanknopingspunten biedt voor volgende week. Dan speelt de JO9 wederom thuis, ditmaal tegen Drachtster Boys. Om 10:40 zal er afgetrapt worden. De spelers zullen alles in het werk stellen om de punten dan wel in Waskemeer te houden! Onderstaande foto's zijn gemaakt door Jaco Jonkman.