Nieuws Home Teams Trainingstijden Besturen Programma Bardiensten Jeugd Contact Inloggen App
dagen
uur
minuten
seconden

Nzerink dak & gevel

Het is u ongetwijfeld opgevallen dat er sinds deze zomer een tweetal reclameborden van de nieuwe sponsor Nzerink dak & gevel op het sportpark te bewonderen zijn. Een reden te meer om deze nieuwe sponsor in de rubriek “sponsor uitgelicht” aan u voor te stellen.

Aangezien Eelke Zuidema, hovenier en clubman bij vv Waskemeer, de weg naar Nzerink dak & gevel al een geruime tijd weet te vinden, waren de contacten tussen de Nzerink dak & gevel en de sponsorcommissie al snel gelegd en is het enthousiasme van weerszijden groot. Naast het bordsponsorschap was eigenaar Henk-Willem Groot Enzerink direct ook bereid de eerste wedstrijdbal van het seizoen te sponsoren. Dit was tegelijkertijd een mooi moment om te bekijken hoe de borden waren geplaatst en een foto van het gezin te maken.

Nzerink dak en gevel is een groothandel in dak en gevel materialen; sandwichpanelen, damwand, golfplaten, zetwerk, Dupanel en bevestigingsmaterialen. “Nzerink staat voor goede service, kwalitatief hoogstaande materialen, snelle reactie en een correcte afhandeling”, zo geeft Henk-Willem Groot Enzerink op de website van het bedrijf aan. “Ook komen we graag langs op locatie, zodat we mee kunnen denken in de wensen van de klant”, vervolgd Groot Enzerink zijn uitleg. Zo wordt assistentie geboden bij het inmeten van het project en kan Nzerink dak & gevel monsters laten zien van de verschillende materialen en de afnemer hierover adviseren. “Wij kunnen voor u het monteren van de materialen regelen, maar ook de asbestsanering. Voor het complete pakket kunt u dus bij ons terecht. Heeft u vragen of opmerkingen, bel of mail ons gerust”.

Adres- en contactgegevens
Scholtenlaan 6-1
9207 JX Drachten

info@nzerink.nl

Maandag          07:00 - 17.00
Dinsdag            07:00 - 17.00
Woensdag        07:00 - 17.00
Donderdag       07:00 - 17.00
Vrijdag             07:00 - 17.00
Zaterdag          Op afspraak
Zondag             Gesloten

Kijk voor meer informatie op https://nzerink.nl/.