Poiesz Jeugdsponsoractie 2022 levert fantastisch eindbedrag op!

De afgelopen weken hebben we als vereniging meegedaan aan de Jeugdsponsoractie van Poiesz supermarkten. Ditmaal was onze muntenkoker te vinden in de Poiesz vestiging te Haulerwijk. Waskemeer en omstreken heeft massaal gespaard voor onze vereniging. Bij elk winkelbezoek was onze koker dan ook goed gevuld. En al dit sparen is niet zonder resultaat geweest, want de eindopbrengst van de Jeugdsponsoractie is uitgekomen op €887,-! Dit is natuurlijk een fantastisch bedrag en een zeer gewaardeerde steun in de rug voor onze jeugdafdeling.

Bij deze willen we mede namens onze jeugdleden een ieder die zijn of haar steentje heeft bijgedragen en ons heeft ondersteund tijdens deze actie heel hartelijk bedanken! Daarnaast willen we via deze weg ook Poiesz supermarkten bedanken voor het feit dat we mochten deelnemen aan de Jeugdsponsoractie. Volgend jaar hopen we weer van de partij te mogen zijn!