Poiesz jeugdsponsoractie 2023

Dit jaar doet onze vereniging wederom mee aan de Jeugdsponsoractie van de Poiesz. De actie loopt van maandag 13 februari t/m 9 april, waarna de eindopbrengst eind april onthuld zal worden tijdens een feestelijke avond in het WTC Expo te Leeuwarden.

Hoe werkt het?
Bij elke €10,- aan boodschappen (exclusief statiegeld) ontvangt u een Jeugdsponsormunt die u in onze koker kunt stoppen, maar er zijn ook wekelijkse aanbiedingen die extra sponsormunten opleveren! Houd hiervoor de Poiesz folder en website in de gaten. Dit jaar is onze koker te vinden in de Poiesz vestiging in Bakkeveen. Doet u de boodschappen elders bij een andere Poiesz supermarkt en wilt u de munten toch doneren aan de club? Dat kan uiteraard! Het is namelijk ook mogelijk om de munten in de kantine in te leveren waarna wij er voor zorgen dat de munten ten goede komen aan onze vereniging.

Op 25 februari zal de Poiesz vestiging in Bakkeveen voorzien worden van vv Waskemeer promotiemateriaal om de actie extra onder de aandacht te brengen. Daarnaast zal op deze dag van 10:00 tot 15:00 een afvaardiging vanuit de jeugd van onze vereniging in Bakkeveen aanwezig zijn om de actie extra te promoten.

Wat gebeurt er met de opbrengst?
In tijden waarin alles duurder wordt is de jeugdsponsoractie een zeer welkom financieel steuntje in de rug. De opbrengst van de actie zal ten goede komen aan de jeugdafdeling binnen onze vereniging. Hierbij valt te denken aan onder andere de aanschaf van nieuwe materialen. De insteek van de actie is simpel. Des te meer jeugdsponsormunten in de koker worden gestopt van vv Waskemeer, des te meer sponsorgeld aan het einde van de actie door Poiesz supermarkten wordt uitgekeerd. We hopen uiteraard dat dit uiteindelijk gaat resulteren in een fraai eindbedrag waar we als vereniging mooie dingen mee kunnen doen voor de jeugdafdeling.

Bij deze willen we iedereen alvast hartelijk bedanken voor de steun!