Poiesz jeugdsponsoractie bijna ten einde!

Poiesz jeugdsponsoractie bijna ten einde! Afgelopen zaterdag was een delegatie van onze jeugd te vinden in de Poiesz te Bakkeveen. Dit met het doel om zoveel mogelijk sponsormunten op te halen voor de Jeugdsponsoractie. En dit is gelukt! Waar vooraf een plaats in de middenmoot werd bezet is onze vereniging inmiddels opgeklommen naar de derde plaats in de tussenstand met ruim 13.000 ingezamelde munten! De Jeugdsponsoractie duurt nog t/m aanstaande zondag, dus zorg ervoor dat eventuele munten die nog thuis liggen voor die tijd ingeleverd zijn. Dit kan in de Poiesz in Bakkeveen, maar het is ook mogelijk om sponsormunten in te leveren in de kantine. De eindopbrengst wordt op vrijdag 12 april bekend gemaakt tijdens het Jeugdsponsorgala in het WTC te Leeuwarden.