Poiesz Jeugdsponsoractie, nog drie weken te gaan!

Inmiddels is de zesde week van de Poiesz Jeugdsponsoractieactie al weer aangebroken. Dit betekent dat er nog drie weken te gaan zijn om zoveel mogelijk sponsormunten te verzamelen. In tegenstelling tot eerdere edities is onze koker dit jaar te vinden in de Poiesz vestiging in Haulerwijk. Deze week was het de bedoeling dat onze vereniging de Poiesz in Haulerwijk zou ondersteunen met de actieve verkoop van artikelen, maar door de Corona perikelen is dit helaas geannuleerd. Desondanks loopt de Jeugdsponsoractie gewoon door en is het nog steeds mogelijk om munten in te leveren. Dit kan tot uiterlijk zondag 5 april. Mocht u de inkopen doen bij een andere Poiesz vestiging dan is het ook mogelijk om de munten in Waskemeer in te leveren. Dit kan door ze bij de familie Wagenaar (P.W. Jansenweg 3A) door de brievenbus te doen. Wij zorgen er dan voor dat ze op de juiste plek belanden!

Deze week heeft de Poiesz een mooie spaarsprinter in de aanbieding, want bij een tros kinderbananen ontvangt u maar liefst 15 sponsormunten. Een gezonde keus waarmee u onze club ook nog eens steunt. Er zijn nog meer mooie aanbiedingen die extra munten opleveren. Deze zijn hier te vinden: LINK. Op 17 april zal tijdens het Poiesz Jeugdsponsorgala bekend worden gemaakt hoeveel de actie uiteindelijk heeft opgeleverd voor onze vereniging. Bij deze willen we u alvast hartelijk bedanken voor uw hulp!