Poiesz Jeugdsponsoractie van afgelopen zaterdag

Poiesz Jeugdsponsoractie van afgelopen zaterdag Vorige week was de Poiesz in Bakkeveen al voorzien van het nodige promotiemateriaal voor onze vereniging in het kader van de Jeugdsponsoractie. Daarnaast was afgelopen zaterdag een afvaardiging vanuit de jeugd aanwezig in Bakkeveen om Olympische Oranjekoek te verkopen. Dit was namelijk de “spaarsprinter” van de week, wat betekende dat deze 15 sponsormunten opbracht! Het doel was natuurlijk om zoveel mogelijk Oranjekoek te verkopen en de koker van onze vereniging aan het einde van de dag zo vol mogelijk te krijgen. Er werd een heuse paspop meegebracht als promotiemateriaal en nadat deze was voorzien van een Waskemeer tenue en sjaal kon de dag beginnen. Vele leden en bekenden van de vereniging kwamen langs in Bakkeveen om hun steentje bij te dragen. Het bleek al snel dat onze jeugd niet alleen goed is in voetballen, maar daarnaast ook beschikt of aangeboren verkooptalent! De Oranjekoek vloog namelijk over de toonbank en rond een uur of één moest de koker zelfs geleegd worden omdat deze tot de nok toe gevuld was. Aan het einde van de dag kon teruggekeken worden op een zeer succesvolle dag! Het heeft uiteindelijk geresulteerd in een tussenstand van maar liefst 2853 sponsormunten, wat betekent dat onze vereniging voorlopig aan de leiding gaat met de Jeugdsponsoractie in Bakkeveen. Nu is het natuurlijk zaak om dit vol te houden en de koker van onze vereniging te blijven vullen om een zo hoog mogelijke eindstand te realiseren. Des te meer Jeugdsponsormunten er uiteindelijk opgehaald worden, des te meer sponsorgeld er door Poiesz supermarkten wordt uitgekeerd. Dit sponsorgeld komt geheel ten goede aan de jeugdafdeling van onze vereniging en zal onder andere gebruikt worden voor de aanschaf van nieuw materiaal. Hoe kan ik de club hierin helpen? Bij elke €10,- aan boodschappen (exclusief statiegeld) ontvangt u een Jeugdsponsormunt die u in onze koker kunt stoppen, maar er zijn ook wekelijkse aanbiedingen die extra sponsormunten opleveren! Houd hiervoor de Poiesz folder en website in de gaten. De koker voor de Jeugdsponsormunten van onze vereniging is zoals eerder aangegeven te vinden in de Poiesz supermarkt in Bakkeveen. Doet u de boodschappen bij een andere Poiesz supermarkt en wilt u de munten toch doneren aan de club? Dat kan! Het is namelijk ook mogelijk om de munten in de kantine in te leveren. Kijk voor meer informatie over de actie, de actuele tussenstand en de voorwaarden op de website van de Poiesz: link. Alvast bedankt!