Poiesz Jeugdsponsoractie van start gegaan!

Poiesz Jeugdsponsoractie van start gegaan! Vandaag is de Poiesz Jeugdsponsoractie van start gegaan! Deze actie loopt t/m 8 april in de Poiesz te Bakkeveen en het doel is natuurlijk om zoveel mogelijk Jeugdsponsormunten op te halen voor onze vereniging. Des te meer munten de actie uiteindelijk oplevert, des te meer sponsorgeld uiteindelijk wordt uitgekeerd door Poiesz supermarkten. De opbrengst hiervan komt geheel ten goede aan de jeugdafdeling van onze vereniging. In het kader van deze actie is de Poiesz in Bakkeveen deze week groen-zwart gekleurd en voorzien van het nodige vv Waskemeer promotiemateriaal. De bijgevoegde foto’s geven een korte impressie! Daarnaast zal op zaterdag 17 februari een afvaardiging van onze club in Bakkeveen aanwezig zijn om de actie te promoten. Kijk voor meer informatie over deze actie op: LINK.