Programma Koningsdag 2021

Op Koningsdag is er traditiegetrouw weer van alles te beleven op sportpark 't Ald Leger. Dit jaar organiseren we de oranjespelen. Alle jeugd uit Waskemeer en omgeving is hierbij van harte uitgenodigd! Naast onze eigen jeugdspelers is hierbij ook juist de jeugd welkom die nog geen lid is van onze vereniging. Neem ook gerust je vriendjes en vriendinnetjes mee, iedereen is welkom! Deelname is gratis en opgave vooraf is niet nodig. Het enige wat je mee hoeft te nemen zijn sportkleren (het liefst in het oranje) en een goed humeur! Na afloop van de training zal er voor iedereen wat lekkers zijn. De invulling en tijden van deze middag zijn als volgt:
● 14:00 - 15:30: jeugd uit de leeftijdscategorie t/m 12 jaar.
● 15:30 - 17:00: jeugd uit de leeftijdscategorie vanaf 13 jaar.

Voor meer informatie of vragen over deze activiteit kan contact opgenomen worden met Joost van Burgsteden (06-49712288 / joost_burgsteden@hotmail.com).

Hopelijk tot ziens op sportpark 't Ald Leger op aanstaande dinsdag 27 april!