Rabobank jeugdtoernooi 2019 groot succes!

Rabobank jeugdtoernooi 2019 groot succes! Onder uitstekende weersomstandigheden heeft onze vereniging afgelopen zaterdag het Rabobank jeugdtoernooi 2019 georganiseerd. In vier leeftijdscategorieën (JO7, JO8, JO10 & JO12) streden 31 teams van 20 verschillende verenigingen mee om het eremetaal. Dit betekende dat er over de gehele dag ruim 200 voetballers, omstreeks 60 coaches en honderden toeschouwers aanwezig waren op sportpark ’t Ald Leger! In totaal werden er over de gehele dag 65 wedstrijden afgewerkt. Naast alle actie op het voetbalveld waren er ook voldoende nevenactiviteiten geregeld. Zo was er een springkussen aanwezig, waren er gratis suikerspinnen verkrijgbaar en stond er een gatenbord waarbij de spelers hun precisie konden testen door de bal door één van de gaten te schieten. Na afloop was er voor alle spelers gratis patat, frikandellen en ranja, waardoor de spelers en begeleiders niet met een lege maag naar huis hoefden te gaan. Uiteindelijk gingen de volgende teams met de prijzen aan de haal: JO7:
  1. Hardegarijp
  2. JV Oostenburg
  3. Harkema Opeinde
JO8:
  1. Wolvega
  2. ONT
  3. RVC
JO10:
  1. ODV
  2. Opende
  3. Oerterp
JO12:
  1. Waskemeer
  2. Langezwaag
  3. Oerterp
Als vereniging kijken we terug op een fantastische voetbaldag, waarbij alle teams zich zowel op als rondom het veld hebben weten te vermaken onder een stralende zomerzon. Het feit dat onze JO12 in haar poule de eerste plaats wist te behalen is vanuit Waskemeers-oogpunt natuurlijk ook het vermelden waard (kijk hier voor een terugblik op het toernooi van de JO12 HIER). Bij deze willen we alle deelnemende teams hartelijk bedanken voor hun deelname en natuurlijk hopen we ze volgend jaar weer te kunnen verwelkomen bij de volgende editie van het Rabobank jeugdtoernooi. Daarnaast natuurlijk een pluim richting alle vrijwilligers die hebben geholpen met het begeleiden van de wedstrijden, het bedienen van het suikerspinautomaat en het frituren. Tot slot willen natuurlijk ook toernooisponsor de Rabobank bedanken voor hun steun. Hieronder is een fotoimpressie te vinden van het toernooi!