Nieuws Home Teams Trainingstijden Besturen Programma Bardiensten Jeugd Contact Inloggen App

Regionale competitie-indeling met vele derby’s voor Waskemeer

Vrijdag 5 juli 2024 heeft de KNVB de poule-indelingen senioren categorie A veldvoetbal gepubliceerd. Doordat verschillende verenigingen, waaronder Bakkeveen, de Wilper Boys en Stânfries, naar het zaterdagvoetbal zijn overgestapt, hebben vele voetballiefhebbers met bovengemiddelde interesse uitgekeken naar dit moment. Na 5 jaar actief te zijn geweest in de 3e klasse B, kwam het vlaggenschip twee seizoenen uit in de 4e klasse. Ook het nieuwe seizoen komt Waskemeer 1 uit in de 4e klasse, maar ditmaal in een unieke en bovenal prachtige regionale competitie met vele derby’s!

De volledige indeling luidt als volgt:
Stânfries
Veenhuizen
Haulerwijk
ODV
Bakkeveen
Boornbergum’80
ONB
De Wilper Boys
Grootegast
Niekerk
Westerkwartier