Rob de Jong nieuwe hoofdtrainer eerste selectie 2018-2019

Rob de Jong nieuwe hoofdtrainer eerste selectie 2018-2019 Het bestuur van voetbalvereniging Waskemeer is zeer verheugd Rob de Jong als hoofdtrainer voor het nieuwe seizoen te presenteren. De 52-jarige oefenmeester uit de Friese hoofdstad komt na een drietal seizoenen over van tweedeklasser v.v. Hardegarijp. De Jong heeft zowel als trainer bij o.a. Oeverzwaluwen, VC Trynwalden en Hardegarijp alsmede als speler bij Flevo Boys en Oranje Nassau een rijk voetbalverleden. “Waskemeer is vanzelfsprekend zeer content met de aanstelling van deze ervaren, gerenommeerde en nog steeds ambitieuze oefenmeester”, aldus voorzitter Johan Keuning. De Jong woont met diens gezin in Leeuwarden en verdient in het dagelijks leven de kost als docent Lichamelijke Opvoeding bij het CSG Bogerman te Sneek. De huidige trainers Rozema en Meijerhof zullen er vanzelfsprekend alles aan doen om met Waskemeer in de derde klasse te blijven. Waskemeer is verder content te kunnen melden dat Meijerhof, welke over TC3 beschikt, de Jong volgend seizoen zal assisteren. Rozema is na een zware blessure weer bijna fit. Hij geeft mede gezien zijn leeftijd er de voorkeur aan om zelf weer als speler actief te zijn en zijn traineraspiraties in een iets verdere toekomst een vervolg te geven. Waskemeer is vanzelfsprekend zeer verheugd om hem binnen de lijnen weer te mogen begroeten.