Samenwerking met Lijfkracht Fysiotherapie gestart!

Met ingang van het seizoen '21/22 zijn voetbalvereniging Waskemeer en Lijfkracht Fysiotherapie de samenwerking gestart. Voor sommige leden is Duc Hung Vo inmiddels al een bekend gezicht op de club. Aangezien dit nog niet voor iedereen het geval zal zijn, stellen wij Hung Vo graag aan jullie voor en leggen wij uit wat hij voor onze leden kan betekenen.

Wie is Hung Vo?
Hung Vo is de medeoprichter van Lijfkracht Fysiotherapie. Sinds 2009 is Hung werkzaam als fysiotherapeut en heeft zijn opleiding tot sportfysiotherapeut in 2011 afgerond. In zijn jeugd heeft Hung alle jeugdteams van sc Heerenveen en verschillende teams van het nationale elftal doorlopen en vervolgde zijn sportcarrière bij de hoofdklasser Be Quick Groningen en eerste klasser vv Bergum. De liefde voor sport kwam al snel tot uiting tijdens de opleiding fysiotherapie. Nog tijdens zijn studie ging Hung aan de slag bij de jeugd van fc Groningen en begeleidde hij verschillende commerciële schaatsploegen. Na zijn afstuderen in 2009 ging Hung aan het werk bij sc Cambuur en maakte daarbij deel uit van de medische staf. Het hoogtepunt van zijn tijd bij Cambuur was het kampioenschap en daarmee promotie naar de Eredivisie in 2013.

Samenwerking vv Waskemeer en LijfkrachtFysiotherapie
Iedere dinsdagavond is Hung Vo te vinden in onze fysio- en fitnessruimte op de club in Waskemeer. Hier zal hij klaar staan voor het inloopspreekuur voor alle leden. Dit inloopspreekuur is voor een ieder die een blessure of pijntje heeft opgelopen en daarover graag een advies wil ontvangen. Dit kan een advies zijn richting de trainer waar rekening mee gehouden dient te worden of dat je persoonlijke oefeningen meekrijgt, maar het kan ook zijn dat er meerdere behandelingen nodig zijn om te herstellen. In het laatste geval kun je bij Lijfkracht Fysiotherapie in Drachten terecht, waarbij de mogelijkheden en voorwaarden door Hung Vo besproken zullen worden. Om het inloopspreekuur op de club zo soepel mogelijk te laten verlopen, dien je tijdig een bericht te sturen naar 06-11373145.

Kijk voor meer informatie over Lijfkracht Fysiotherapie op www.lijfkrachtfysiotherapie.nl.
Adres: Lavendelheide 6B, 9202 PD te Drachten.