SC Heerenveen legt Elize van Vilsteren langer vast

Het dames voetbalnieuws staat op dit moment in het teken van het WK in Australië. Ondanks dat de oranje leeuwinnen op het punt staan van beginnen, bereikte ons het nieuwsbericht dat oud Waskemeer speelster Elise van Vilsteren een nieuw contract bij SC Heerenveen heeft getekend. Hiermee zal zij ook aankomend seizoen haar opwachting maken in de Azerion Vrouwen Eredivisie. In 2017 verliet ze als jeugdspeelster de club en na hard werken mag ze voor het tweede seizoen uitkomen in de Eredivisie met het pompeblêdentricot. Afgelopen seizoen kwam de 18- jarige verdedigster tot 11 optredens in de Eredivisie, waarvan Elize 9 in de basis mocht starten.

Ondanks de successen van Elize, blijft de familie Van Vilsteren nog altijd erg betrokken bij onze vereniging, want naast het feit dat broer Jesse actief is binnen de senioren, zet vader Cor zich als bevlogen leider en trainer in voor de damestak. Mede dankzij de inzet van de huidige staf leeft ook het dames voetbal binnen de vereniging volop. Het moge duidelijk zijn dat we als vereniging trots zijn op de prestaties van Elize en wie weet zien wij haar over 4 jaar zelf op het WK schitteren! "Werk aan je dromen, want dromen werken niet", aldus het motto van Elize van Vilsteren.