Spaar mee met AH Voetbalpassie voor onze vereniging

Het nieuwe seizoen is inmiddels een aantal weken onderweg. Na een door Corona gedomineerd afgelopen seizoen zijn we blij dat zowel jong als oud weer wekelijks in actie kunnen komen op ons sportpark. Om amateurclubs een financieel steuntje in de rug te geven heeft supermarktketen Albert Heijn in samenwerking met KNVB een leuke actie opgezet genaamd Voetbalpassie. Dit betreft een spaarprogramma waarmee je onze club kunt sponsoren door middel van het doen van je dagelijkse boodschappen bij Albert Heijn.

Hoe werkt het? Heel simpel. Van 13 september t/m 3 oktober 2021 kun je bij Albert Heijn Voetbalpassiepunten sparen. Deze punten spaar je bij meer dan 1.500 huismerk- en A-merkproducten waaronder al het verse fruit van Albert Heijn en heel veel aantrekkelijke A-merken. Elke bestede euro aan de deelnemende producten levert één punt op en een volle spaarkaart van tien munten resulteert in een sponsoropbrengst van één euro voor onze vereniging.

Sparen gaat heel makkelijk via Voetbalpassie in de AH app. Hoe meer mensen er sparen voor onze club, hoe hoger het bedrag dat we kunnen ophalen. Breng dus ook je familie en vrienden op de hoogte van de actie en vraag hen mee te sparen! Naast het feit dat je met deze actie onze club steunt kan het je persoonlijk ook nog iets opleveren. Door mee te sparen maak je namelijk kans op leuke prijzen, waaronder kaarten voor het Nederlands elftal en een meet & greet met Lieke Martens in Barcelona.

Spaar je mee? Bevestig dan nu je deelname aan Voetbalpassie in de AH app en kies voor vv Waskemeer!

Kijk voor meer informatie op www.ah.nl/voetbalpassie.