Sponsorloop levert fantastisch eindbedrag op

Op 27 oktober heeft op ons sportpark een sponsorloop plaatsgevonden. Hierbij hebben onze jeugdleden zich in het zweet gewerkt om zoveel mogelijk rondjes af te leggen op een voetbalparcours met als doel om een zo hoog mogelijke opbrengst te realiseren. De afgelopen weken is het opgehaalde geld verzameld en geteld. Dit tellen was nog een hele klus want de sponsorloop heeft een fantastisch eindbedrag opgeleverd! Uiteindelijk stokte de rekenmachine na het tellen op een eindresultaat van maar liefst €1491,10! Dit bedrag zal ten goede komen aan onze jeugdafdeling en de eerste bestelling is reeds geplaatst; er zijn namelijk twee trainingsgoals besteld. Bij deze willen we alle deelnemers en sponsoren mede namens onze jeugdleden hartelijk bedanken voor hun inzet en steun!