Start kabouterseizoen op vrijdag 21 augustus

Inmiddels is de zomervakantie ten einde en zijn de scholen weer begonnen. Dit betekent dat het voetbalseizoen 2020/2021 officieel gestart is en dat de meeste teams inmiddels met de voorbereiding zijn begonnen op het nieuwe voetbaljaargang. Ook de kabouters gaan weer los en mogen na een lange zomerstop dan eindelijk weer hun opwachting maken op de velden. Op vrijdag 21 augustus staat de eerste feestelijke training van het jaar gepland. De trainingen duren van 17:15 tot 18:00 waarbij de kabouters spelenderwijs kennismaken met de basisbeginselen van het voetbal. Deelname is geheel vrijblijvend en lidmaatschap van de vereniging is hiervoor niet nodig. De doelgroep bestaat uit meisjes en jongens in de leeftijdscategorie tussen de 4 en 7 jaar. Neem ook vooral je vriendjes/vriendinnetjes/neefjes/nichtjes/etc. mee. Iedereen is aanstaande vrijdag van harte welkom op sportpark 't Ald Leger!