Start kaboutertrainingen vrijdag 27 augustus

Inmiddels is de zomervakantie ten einde en zijn de scholen weer begonnen. Dit betekent dat het voetbalseizoen 2021/2022 officieel gestart is en dat alle teams zich opmaken voor een hopelijk succesvol en sportief voetbaljaargang. Ook de kabouters, de jongste voetbaltelgen die onze verenging rijk is, gaan weer los en mogen na een lange zomerstop dan eindelijk weer hun opwachting maken op de velden. Op vrijdag 27 augustus staat de eerste training van het jaar gepland. De trainingen duren van 17:15 tot 18:00 waarbij de kabouters spelenderwijs kennismaken met de basisbeginselen van het voetbal. Deelname is geheel vrijblijvend en lidmaatschap van de vereniging is hiervoor niet nodig. De doelgroep bestaat uit meisjes en jongens in de leeftijdscategorie tussen de 4 en 7 jaar. Neem ook vooral je vriendjes/vriendinnetjes/neefjes/nichtjes/etc. mee. Iedereen is welkom! Voor vragen over de kabouters kan contact opgenomen worden met Joost van Burgsteden (06-49712288 / joost_burgsteden@hotmail.com). Hopelijk tot vrijdag!