Start voorjaarsseizoen jeugd

Met de kerstvakantie achter de rug zullen vanaf deze week de eerste jeugdtrainingen weer gaan starten. De JO15 en JO19 zullen vanaf woensdag 9 januari weer afreizen naar MFC de Wier in Ureterp om daar in de zaal de trainingen weer op te pakken. Vanaf week 5 (28 januari - 1 februari) zullen daarnaast de veldtrainingen weer starten, wat in eerste instantie beperkt blijft tot één keer per week. Tot en met woensdag 13 februari zullen de woensdagtraingen namelijk in Ureterp plaatsvinden, waarna beide teams vanaf dinsdag 19 februari weer op de dinsdag en donderdag op het trainingsveld in Waskemeer in actie zullen komen.

Voor de JO10 en JO12 geldt dat de zaaltrainingen weer starten met ingang van maandag 14 januari. Ook deze teams zullen vanaf week 5 weer in de buitenlucht gaan trainen. Afhankelijk van de staat van de trainingsvelden en de weersomstandigheden zal bekeken worden of de maandagtraining ook op het trainingsveld gehouden zal worden of dat hiervoor in eerste instantie nog wordt uitgeweken naar de sporthal in het Liudger. Tot slot starten de jongste talenten van de JO8 weer met trainen op vrijdag 1 februari.

Vervolg competitie/beker

De competitie indeling zal door de KNVB uiterlijk op 28 januari gepubliceerd worden op de site of app van voetbal.nl, waarna de eerste competitieronde gepland staat op zaterdag 9 februari. Daarnaast geldt dat de JO12 en JO15 nog steeds actief zijn in de beker. Zoals het nu lijkt zullen deze bekerwedstrijden op zaterdag 2 februari gespeeld gaan worden. Het definitieve programma hiervoor is binnenkort te vinden op de site/app van voetbal.nl.

Bovenstaande informatie zal natuurlijk ook door de leiders van de desbetreffende teams verspreid gaan worden. We hopen er met z'n allen weer een mooi voorjaar van te maken en begroeten iedereen de komende tijd graag weer op sportpark 't Ald Leger!