v.v. Waskemeer helpt straatkinderen Uganda aan shirts

v.v. Waskemeer helpt straatkinderen Uganda aan shirts Alle jeugdspelers en speelsters van v.v. Waskemeer tot JO17 spelen vanaf komend weekend in een nieuw tenue dat kosteloos door de club wordt aangeboden, bestaande uit kousen, broekje en wedstrijdshirts. Eerder deze week zijn daarom huidige shirts voor een goed doel in Uganda gebruikt. Nadat v.v. Waskemeer benaderd werd door hope care and love Uganda om de huidige shirts te schenken, was een ieder enthousiast. Gerona Voshart uit Waskemeer, welke deze week het project in Uganda bezocht, gaf aan dat het team dat uit straatkinderen van Kampala bestaat erg blij waren met hun nieuwe outfit. Ook Eva Lopes Cardozo, ambassadrice van de stichting namens Nederland, was erg content dat onze vereniging aan het verzoek gehoor heeft gegeven. De stichting hope care and love Uganda is er op gericht om straatkinderen zoveel mogelijk naar school te kunnen laten gaan. Daarnaast probeert de stichting de kinderen te laten sporten, waarbij de shirts goed van pas komen. Kijk voor meer informatie over deze Stichting op https://www.facebook.com/Hope-care-and-love-Uganda-1453035728284332/. Op de foto ziet u het team, bestaande uit straatkinderen van Kampala, tezamen met de trainer/coach van deze talenten.