Vacature: verzorger/fysiotherapeut voor A-selectie

Vacature: verzorger/fysiotherapeut voor A-selectie Voetbalvereniging Waskemeer zoekt een verzorger/fysiotherapeut voor de A-selectie. Voor deze groep met enthousiaste en gedreven voetballers is voetbalvereniging Waskemeer op zoek naar een fysiotherapeut (in opleiding) die op de dinsdag of donderdagavond rondom de training de spelers kan verzorgen die kampen met lichte blessures of spierpijn. De trainingen zijn bij ons normaliter van 20.30 tot 22.00 uur. Het zou mooi zijn wanneer je als fysiotherapeut eerder beschikbaar bent, bijvoorbeeld van 19.30 tot 21.00 uur. Daarnaast zouden we het zeer op prijs stellen wanneer je op onze wedstrijddagen (veelal zaterdagmiddagen) bij de wedstrijd aanwezig kan zijn als verzorger voor het 1e elftal. Voor de rol als fysiotherapeut/verzorger hebben wij een nette vergoeding beschikbaar, afhankelijk van de overeengekomen inzet/tijdbesteding. Voor vragen kun je contact opnemen met Johan Keuning, 06 52 01 52 80, johan_keuning@hotmail.com.