VDV Montage – hoofdsponsor Waskemeer 6

Waskemeer is zeer verheugd te kunnen mededelen dat VDV Montage met ingang van het seizoen 2023/2024 de nieuwe hoofdsponsor is geworden van Waskemeer 6. Tegelijkertijd is B&B de Posthoorn in Appelscha de trotse subsponsor van het zesde. Een reden te meer om het sponsorschap van het zesde elftal in deze rubriek uit te lichten.

Waskemeer 6
Nadat enkele enthousiaste spelers van Waskemeer 4 vorig jaar de wens hadden uitgesproken om een nieuw team op te richten binnen Waskemeer, is in de zomer van 2023 het zesde elftal ontstaan. Een heugelijke gebeurtenis in het jubileum seizoen waarin de club in 2024 veertig jaar zal bestaan, want vv Waskemeer was in haar hele historie nooit groter dan het nu is! De voetbalvereniging is zich als geen ander bewust van de uitdagingen die in het huidige verenigingsleven bestaan. Door onder meer vergrijzing en krimp van de plattelandsdorpen en ook individualisering van de samenleving, zien we al lange tijd dat sportverenigingen (en voetbalverenigingen specifiek) in kleine dorpen moeilijk overleven. In iets grotere dorpen fuseren mede hierom verenigingen en verenigingen in kleine dorpen gaan samen waarna ze ook per saldo verdwijnen. Gezien de belangrijke functie die de voetbalvereniging voor Waskemeer vertegenwoordigd doet het bestuur er alles aan om dit te voorkomen. Het initiatief om een zesde elftal op te richten is dan ook enorm enthousiast omarmt. Mede dankzij de inzet van leiders de Kock en Hof van het zesde elftal is er een prachtig team geformeerd van zo’n 20 spelers en zijn er zelf een tweetal sponsoren aangetrokken om de benodigde faciliteiten te kunnen realiseren. Samen met de bestaande teams, behaalt Waskemeer met de komst van het zesde elftal een hele belangrijke doelstelling, namelijk dat het plaats kan bieden aan voetballers van elk profiel. Jong of oud, meisje of jongen, zeer talentvol of iets minder: voor iedereen is er een plaats waar hij of zij past.

VDV Montage
De club is zeer erkentelijk dat VDV Montage uit Appelscha het hoofdsponsorschap van Waskemeer 6 op zich heeft genomen. Sinds de start van het seizoen hangt er een prachtig dubbel sponsorbord langs het hoofdveld en vanaf heden schittert het logo van VDV Montage ook op het nieuwe tricot van het zesde elftal (zie foto). Al meer dan 30 jaar lang werkt VDV Montage in de keuken- en sanitairrenovatie. Ook de tegelwerken behoren al bijna 30 jaar tot de vaste diensten. Weliswaar worden er tegenwoordig meer woningen voorzien van vloerverwarming, waar men een prachtige tegelvloer overheen leggen. VDV Montage biedt alle mogelijkheden van montage binnen- en buitenshuis, zowel compleet vernieuwen alsmede renoveren. Van kleine en grote verbouwingen, volledige montage en demontage van keukens of badkamers, tegelwerken van klein en groot formaat, vloerverwarming en levering van alle onderdelen. Eén van de meest voorkomende vraag op dit moment is de badkamerrenovatie. Daar is VDV Montage erg bedreven in. Het bedrijf uit Appelscha kan de gehele klus aannemen. Vanaf het sloopwerk, de installatie en opbouw van de badkamer, tot aan het tegelwerk en de afmontage van de badkamer. Natuurlijk werkt VDV Montage de gehele badkamer af, inclusief kitten van het tegelwerk tot aan een strak afgewerkt plafond met verlichting.

Meer weten over VDV Montage? Kijk op https://vdv-montage.nl/. Contactgegevens: Vaart ZZ 38, 8426 AE Appelscha, E: info@vdv-montage.nl of T: 0654331744.

B&B de Posthoorn
Naast het hoofdsponsorschap van VDV Montage bij Waskemeer 6, heeft B&B de Posthoorn zich aangesloten als subsponsor. Wanneer de tegenstander gepasseerd wordt kijkt deze aan tegen het logo van B&B de Posthoorn dat achterop het shirt is geplaatst. Ook B&B de Posthoorn heeft vanaf de zomer een dubbel bord laten bevestigen langs het hoofdveld, waarvoor de club zeer dankbaar is. B&B de Posthoorn is een Bed & Breakfast dat gelegen is aan de rand van het nationaal park "Het Drents-Friese Wold" en ligt op loopafstand van het centrum van Appelscha. Het omliggende gebied is bij uitstek geschikt voor echte natuurliefhebbers om te wandelen of te fietsen. Vanaf de B&B liggen o.a. het Canadameer, het Aekingerzand, de Bosbergtoren, Fochteloërveen, Golfclub de Hildenberg en het Bezoekerscentrum op loop- en fietsafstand. Voor wandelaars die Het Drenthepad lopen is een overnachting in de Posthoorn bij uitstek geschikt. De kamers zijn ieders voorzien van een tweepersoonsbed, centrale verwarming, televisie, zit- en eethoek, koelkast en koffie- en theevoorziening. Beide kamers hebben een eigen badkamer voorzien van een douche en toilet. Op het gezamenlijke terras kunt u onder het genot van een drankje genieten van het mooie weer en eventueel uw ontbijt nuttigen. Ontbijt, lunchpakket en/ of een borrelplankje bij aankomst zijn apart bij te boeken.

Kijk voor meer informatie op https://posthoorn-appelscha.nl/. Contactgegevens: Wester Es 11, 8426 SJ Appelscha, T: 0610845414

Via deze weg willen wij nogmaals, namens de gehele voetbalvereniging, VDV Montage en B&B de Posthoorn bedanken voor de betrokkenheid bij onze vereniging. Daarnaast wensen wij het zesde elftal een sportief en succesvol seizoen.