Veel meters verzet tijdens klusdag

Afgelopen zaterdag stond er een klusdag op de planning. Doordat dit weekend door de KNVB was bestempeld als inhaalweekend waren alle seniorenteams vrij wat de ruimte gaf om dit keer niet op maar rondom de velden de nodige meters te maken. Verspreid over de dag werkten ongeveer 30 vrijwilligers zich in het zweet. Hierbij is met name de bosrand rondom het hoofdveld aangepakt en gesnoeid en vervolgens versnipperd. De houtsnippers kwamen goed van pas en zijn gebruikt om de eerder aangeplante bomenrand bij het tweede veld verder aan te kleden. Ook de bosmaaier kwam er aan te pas waarbij de kantjes er letterlijk vanaf gelopen werden. Daarnaast zijn ook andere klusjes opgepakt en is het nodige opgeruimd. Al met al is er zaterdag een mooie slag geslagen!