Voetbalgala 2018 groot succes!

Zaterdagavond stond het jaarlijkse voetbalgala op het programma voor leden, sponsoren, vrijwilligers en supporters. Middels een leuk programma, gepresenteerd door de vertrouwde host Roelof Reinders, was het publiek getuige van de verkiezingen van speler, speelster, trainer en team van het jaar, interviews met Janny van der Veen en de voorzitter Johan Keuning, maar ook een prachtige aflevering van "bij Andy in de auto" met Andy van der Meyde, Regillio Holder en Sietze Keuning. Nadat diezelfde Holder door het publiek opnieuw tot speler van het jaar werd bekroond (alwaar hij zelf vond dat de genomineerde Sander Visser deze prijs had verdiend), Kim Groot tot speelster, Freddie van der Velde tot trainer en de JO-19 tot team van het jaar, vond de grote verloting plaats. Afsluitend verzorgde Frank Roijinga verdienstelijk de muziek tot in de wat latere uurtjes. Kortom, een geslaagde Voetbalgala-editie!