Voetbalgala wederom groot succes!

Voetbalgala wederom groot succes! Zaterdagavond heeft traditiegetrouw het jaarlijkse voetbalgala plaatsgevonden, waarbij teruggeblikt is op het jaar 2017. Net als voorgaande edities was de presentatie in handen van de vertrouwde host Roelof Reinders, welke op geheel eigen wijze de verschillende onderwerpen de revue wist te laten passeren. Uiteraard was er ook ruimte voor vernieuwing. Zo vond dit jaar voor het eerst de beide stemrondes voor speler, speelster, team en trainer van het jaar online plaats, had het spijkerslaan ruimte gemaakt voor een heuse pub quiz, waarbij het team “de Scherjontsjes” onder leiding van Gijs Vonk de grote winnaar was en vond er in de pauze een grote verloting plaats die door enkele sponsoren mogelijk was gemaakt. Natuurlijk was er eveneens ruimte voor serieuze onderwerpen uit 2017, waaronder het revalidatieproces van Marlon Brans waar Reinders namens de vereniging zijn bemoedigingen en respect over uit sprak. Daarnaast werden de voormalige beheerders van het dorpshuis, Aize en Anneke Stoker, bedankt voor de jarenlange inzet en samenwerking met de voetbalvereniging en kregen daarbij uit handen van bestuurslid Wagenaar een attentie toegereikt. Nadat Reinders alle genomineerden per categorie op het podium had aangekondigd, werden de winnaars bekend gemaakt. Regillio Holder werd tot speler van het jaar 2017 verkozen, Jannie Beijert werd speelster van het jaar, Bart Roijinga trainer van het jaar en tot slot is het eerste elftal dat voor het eerst in de historie naar de derde klasse wist te promoveren door het publiek tot elftal van het jaar verkozen. Uiteraard werd ook de presentator van deze avond bedankt voor zijn aandeel in het succesvolle gala. Aansluitend wist Jan Warringa de avond feestelijk af te sluiten. De voetbalvereniging Waskemeer wenst een ieder via deze weg fijne feestdagen toe & een gelukkig, gezond en sportief 2018! Onderstaande foto's van het voetbalgala zijn door huisfotograaf Jaco Jonkman gemaakt.