Voetbalschool uitje naar de Leekster Eagles

Voetbalschool uitje naar de Leekster Eagles De afgelopen weken hebben alle jeugdteams trainingen in de zaal afgewerkt. Met nog één zaaltraining te gaan zit de voorbereiding op de aankomende zaaltoernooien er bijna op. Als afsluiter van de voorbereiding zullen de JO12 en JO15 op 21 december de wedstrijd van de Leekster Eagles tegen Texel’94 gaan bijwonen. Dit is het team waar voetbalschooltrainer Freddie v/d Velde normaal gesproken in actief is, maar helaas staat hij door een blessure langs de kant. Het belooft een leuke en leerzame avond te worden voor beide teams, waarbij ze in de praktijk zullen ervaren hoe het spelletje in de zaal gespeeld wordt. De spelers zijn hierover inmiddels geïnformeerd en kunnen zich bij hun leiders opgeven voor het uitje!