vv Waskemeer wintermuts vanaf dit weekend verkrijgbaar!

vv Waskemeer wintermuts vanaf dit weekend verkrijgbaar! In oktober hebben we onze leden 6 ontwerpen voorgelegd voor een nieuwe vv Waskemeer wintermuts. Met ruim honderd stemmen kunnen we zeggen dat dit een groot succes was! De afgelopen weken is de muts gebreid en we zijn verheugd te kunnen vermelden dat de muts vanaf morgen te koop is in de kantine voor het mooie bedrag van €10,-. Daarnaast zijn er ook weer sjaals (€10,-) en vaantjes (€5,-) verkrijgbaar. Hiermee kunnen we met recht zeggen dat onze leden er deze winter warmpjes bij zullen zitten en modieus voor de dag kunnen komen. Daarnaast is het ook een ideale cadeautip voor Sinterklaas. Sla daarom uw slag en wees er op tijd bij, want op=op!