Waskemeer – Bergum, zaterdag a.s., aftrap 19:30

Waskemeer 1 heeft zaterdagavond een extra oefenwedstrijd ingepland in de voorbereiding op de tweede seizoenshelft, daar men zaterdag niet in het inhaalprogramma van de KNVB voor komt. Er zal thuis worden geoefend tegen v.v. Bergum 1.

Waskemeer heeft hiermee een tegenstander van formaat gevonden. De selectie van de zondag eersteklasser kent vele bekende namen, waaronder clubicoon & all time topscoorder Klaas de Boer en oud Cambuur Leeuwarden spelers Alex Bosma & René van Rijswijk. Uiteraard is hoofdtrainer Jan Bruin, welke op dit moment tevens assistent trainer is bij Cambuur Leeuwarden, ook een begrip in de voetballerij. Daarnaast levert het onderlinge treffen ook een weerzien op van ex-Leovardia ploeggenoten Bindert Poelstra en Caro Nunoo. Waskemeer wacht een zware kluif, maar kijkt uit naar deze ontmoeting visit our website.

Wij hopen u allen te mogen begroeten op sportpark ’t Ald Leger, alwaar om 19:30 uur zal worden afgetrapt.